آپ کا کمپیوٹر سسٹم کیا وائرس ہے

Image result for best new computer systems


اگر آپ کو یہ سمجھ نہیں آتا کہ میلویئر (بہت سے میلویئر وائرس ہیں) آپ کو اپنے کاروبار کے کمپیوٹر سسٹم، اپنے کردار، اور ایک زندہ بنانے کے لۓ آپ کو مکمل طور پر تباہ کر سکتا ہے، تو آپ ناقابل یقین حد تک خطرناک طور پر رہ رہے ہیں اور یہ مکمل طور پر غیر ضروری ہے. وائرس آسانی سے آپ کے کمپیوٹر کو متاثر کر سکتے ہیں اور جلدی کرتے ہیں.

اس میں سے کوئی بھی تھوڑا سا مبالغہ نہیں ہے. ہیکرز بنیادی طور پر موجود ہیں کیونکہ کاروباری مالکان اپنے آپ کو ذمہ داری نہیں لینا چاہتے ہیں اور صرف ان کو بچانے کے لئے حکومت یا کسی اور کے انتظار میں رہیں گے.

لہذا آج ہم وائرس کے بارے میں بات کرتے ہیں اور کس طرح کام کرتے ہیں اور آپ کے کاروبار کو کس طرح تباہ کر سکتے ہیں.

بزنس مالکان اس کی ذمہ داریاں کرنے کی ضرورت ہے کیونکہ کوئی اور نہیں جا رہا ہے. زندہ رہنے کے لئے چاہتے ہیں؟ پھر مصروف ہو جاؤ اور کم از کم سیکھنے کے عمل کو شروع کرو.

میں آپ کو کچھ فروخت نہیں کر رہا ہوں. میں آپ کو اپنے آپ کو بچانے کی ذمہ داری لینا چاہتا ہوں. آپ کا پہلا قدم سیکھنا ہے.

سنجیدہ احتیاطی تدابیر نہ ہونے کی قیمت بہت زیادہ ہوسکتی ہے.

وائرس گندی چھوٹی چیزیں ہیں اور وہ زبردست نقصان پہنچا سکتے ہیں، کبھی کبھی آپ کے پورے کمپیوٹر سسٹم میں. صرف خیال آپ کی تخیل رولنگ شروع کرنا چاہئے.

لہذا جیسا کہ ہم شروع کرتے ہیں اس کے بارے میں سوچتے ہیں کہ ہمیں اچھے کاروباری فیصلے کرنے کے لئے جاننے کی ضرورت ہے جو ہمارے لئے بہتر ہے اور کیا کچھ بھی فروخت کیا جا رہا ہے، جہاں وہ امید کرتے ہیں کہ آپ فرق نہیں جانتے.

ہمیں کاروباری فیصلے کرنے کے لئے تین چیزوں کو جاننا ہوگا:

کیا وائرس ہیں،
ان سے بچنے کے لئے کس طرح، اور
اس بات کا تعین کرنے کا طریقہ کس طرح ہے کہ آپ نے واقعی ایک پکڑا ہے اور اس کے بارے میں کیا کرنا ہے.
چلو وہ جو ہیں وہیں.
آپ کے کمپیوٹر سسٹم کو کیا ہوا ہے

وائرس صرف ایک کمپیوٹر پروگرام ہے جو خود کو دوبارہ پیش کرنے کی صلاحیت رکھتا ہے اور یہ اس کمپیوٹر کو دوسرے کمپیوٹر پروگراموں میں منسلک کرے گا. یہ ایسا کرنے کے لئے ایک وائرل کوڈ کا استعمال کرتا ہے اور یہ ایسا طریقہ ہے جس میں متاثرہ پروگرام یا تو ممکنہ طور پر ڈسک ڈرائیو میں متاثرہ ڈسک چھوڑ دیا جاتا ہے جب بوٹ کرنے کی اجازت دی جاتی ہے.

سب سے زیادہ اس بات کا سب سے اہم حصہ یہ ہے کہ یہ سب آپ کے علم کے بغیر ہوتا ہے. آپ کی اسکرین پر کوئی بینر نہیں آتا.

آپ کو ایک وائرس مل سکتا ہے جو صرف ایک پنکھ کے طور پر ادا کرتا ہے، جیسے خاموش یا پریشان کن پیغام. اس کے بعد آپ کا وائرس مکمل پھیلاؤ کی بیماری کے طور پر غریب ہوسکتا ہے. یہ قسم آپ کے ڈیٹا فائلوں اور ممکنہ طور پر آپ کے پورے کمپیوٹر کے نظام کو تباہ.

آپ کو یہ سن کر خوشی محسوس ہوئی کہ سب سے زیادہ وائرس پہلے قسم کے ہیں. میں نے حال ہی میں پڑھا ہے کہ بیس ہزار سے زائد مشہور وائرس موجود ہیں. ان میں سے صرف 20-50 کے درمیان سنگین نقصان کی وجہ سے جانا جاتا ہے. اگر آپ ان میں سے ایک ہے تو چھوٹے سکون

یہ آپ پر منحصر ہے. تو آپ کو یقین ہے کہ آپ اپنا نہیں کرتے.

آپ کو یہ پتہ چل جائے گا کہ تمام وائرس تمام کارروائیوں کا ایک ہی طریقہ عمل کرتے ہیں. جب وائرس اس کوڈ کو چلاتا ہے اور پھر دوبارہ دوبارہ پیدا ہوتا ہے اور پھر دوسرے پروگراموں کو متاثر کرتی ہے، تو یہ اس کا سائیکل ہے. لیکن کچھ چلتے ہیں ہر ایک کو ہر وقت متاثر ہوتا ہے. آپ کچھ بھی تلاش کریں گے جو کسی مخصوص تاریخ، یا فنکشن، یا ممکنہ طور پر کسی دوسری بیرونی ایونٹ کے ذریعہ پیدا ہوتے ہیں.

آپ کچھ بھی تلاش کر سکتے ہیں جو ایک حملے کے مرحلے میں ہیں، جو پاؤ لوڈ کے طور پر جانا جاتا ہے. یہ “پے لوڈ لوڈ” وائرس کا نقصان دہ اثر ہے جو فائلوں کو حذف کرنے یا ڈیٹا کو بے ترتیب طور پر تبدیل کرنے یا موسیقی چلانے کے ساتھ ساتھ اپنے مانیٹر پر پیغامات یا متحرک تصاویر بنانے سے فہرست چل سکتا ہے. خاص طور پر جب وائرس میں اضافہ ہوتا ہے تو نقصان اس خاص وائرس کی خاصیت ہے.

آپ ان کو تاخیر بھی حاصل کر سکتے ہیں جب تک کہ وہ پھیلنے کا موقع نہ ملے. آپ کو کچھ مل جائے گا جو صرف پھیلانے کے لئے ڈیزائن کیا گیا ہے. کیوں؟ بس جگہ لینے اور آپ کے کمپیوٹر سسٹم کو سست کرنے کے لئے.

میں سمجھتا ہوں کہ ایم آئی ٹی میں ایک گریڈ طالب علم نے پہلے ہی وائرس کو ایک کنٹرول استعمال کے طور پر لکھا تھا. اس کے بعد ہیکرز نے محسوس کیا اور باقی تاریخ ہے.

زیادہ تر لوگ ایک نقطہ یا دوسرے میں ایک وائرس حاصل کریں گے. یا آپ کو بہت سے مل سکتے ہیں. آپ میں سے کچھ آپ کے کمپیوٹر سسٹم کو اس سے نقصان پہنچے گا. کچھ کچھ ڈیٹا کھو جائے گا جبکہ بعض وقت اور کوششوں کے مقابلے میں کوئی نقصان نہیں پہنچے گا اور اس کے ساتھ نمٹنے کے لئے لگۓ ہیں.

کچھ وائرس دوسروں کو پھیلائے گا، جو آپ کو زیادہ سے زیادہ چیزوں کو نقصان پہنچے گی، سب سے زیادہ خزانہ کریں گے.

کمپیوٹر کے صارفین کو کسی بھی احساس کا خوف وائرس سے ملتا ہے. تمہیں بھی کرنا چاہئے. تو ہم افعال کے بارے میں کچھ بات کرتے ہیں.

یاد رکھیں کہ وائرس کمپیوٹر پروگرام ہیں جو کمپیوٹر کے اندر اپنے آپ کو نقل کرتے ہیں. یہ چھوٹی چیز بدسلوکی ہے لیکن یہ آپ کو نقصان پہنچا نہیں سکتا جب آپ صرف ویب سرفس کرسکتے ہیں یا جب بھی آپ ایک سادہ ٹیکسٹ پیغام کھولیں، جیسے ای میل.

تاہم، یہ چھوٹی سی کیڑے غیر منسلک ہوتے ہیں جب وہ ای میل پیغامات میں منسلک ہوتے ہیں اور آپ اس خاص منسلک کو کھولتے ہیں. لہذا آپ کو کبھی بھی ایسی منسلک نہیں کھولنی چاہئے جو آپ کو بھیجنے والا نہیں ہے. ایسا کرنے کے لئے ان تباہ کن برائٹس کے لئے ایک بڑا موقع پیدا ہوتا ہے. آپ درجنوں کھلے ہوسکتے ہیں اور کبھی بھی کوئی چیز نہیں کھو سکتے ہیں لیکن پھر آپ اسے کھولتے ہیں اور سب جہنم شروع کرتے ہیں.

وہ خود کو نقل کرنے کے بعد، وہ ان کے مریض ہدایات کو لے کر اپنے پسندیدہ راستے پر جا سکتے ہیں جو ان میں پروگرام کیے گئے تھے.

تھوڑی دیر کے پیچھے “وائرس” کے طور پر جانے والے وائرس کو جاری کیا گیا تھا. یہ ایک اچھا ہے

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *