ونڈوز 7 انسٹال کرنے میں مدد کرنے کے لئے آن لائن کورس

ونڈوز 7 انسٹال کرنے میں مدد کرنے کے لئے آن لائن کورس




سب سے پہلے کچھ اہم فائلوں کی ایک کاپی دوبارہ حاصل کریں.

نیا ونڈوز انسٹال یا دوبارہ انسٹال کرنے سے پہلے، آپ کو ضروری ڈیٹا فائلوں کی نقلیں جو ونڈوز ڈائرکٹری میں یا وسٹا کے دستاویزات اور ترتیبات میں مثال کے طور پر ہیں. ان میں سے جو سب سے زیادہ ناکام ہوسکتا تھا، ذاتی فولڈر میں ذاتی ڈیٹا کے علاوہ، آؤٹ لک یا آؤٹ لک ایکسپریس میں، مائیکروسافٹ انٹرنیٹ ایکسپلورر اور فونٹ میں پسندیدہ. دوسری صورت میں، یہ ہر شخص کو اس بات کا تعین کرنے کے لئے ہے کہ وہ ضائع نہیں کرنا چاہتا، مثال کے طور پر ڈیک، Txt اور Xls کی توسیع کے ساتھ تمام فائلوں. یقینا، سب سے زیادہ ضروری ہمیشہ ڈیٹا بیس فائلوں کے باقاعدگی سے بیک اپ بنانے کے لئے ہوتا ہے، جو آپ کی بحالی کے عمل کی ضرورت ہوتی ہے، اگر آپ ہارڈ ڈسک پر غلطی سے گرے جاتے ہیں تو. ظاہر ہے، ہمیں وصولی کی فائلوں کاپی سی کے علاوہ ڈرائیو پر نقل کرنا ہوگا جس کے مواد کو آپریٹنگ سسٹم کی نئی تنصیب کی طرف سے زیادہ لکھا جائے گا. سب سے بہترین USB میموری کی کلید یا بیرونی ہارڈ ڈرائیو ہے.

ایکسپورٹ مددگار آؤٹ لک میں آؤٹ لک.

Image result for best new computer systems


پیغام کی فائلوں کے لئے، آؤٹ لک میں، آپ آسانی سے فائل میں داخل ہوسکتے ہیں، پھر درآمد اور برآمد اور پیسٹ فائل کی قسم میں ایکسپورٹ ڈیٹا منتخب کرسکتے ہیں. ونڈوز ای میل میں، آپ فائل میں جا سکتے ہیں اور ایکسچینج کو منتخب کرسکتے ہیں، پھر پیغامات. جیسا کہ پہلے آؤٹ لک کے میل فائل کو عام طور پر آؤٹ لک (ڈاٹ) پی ایس فائل کہا جاتا ہے، آپ تلاش فائلوں کے ساتھ بھی کام کرسکتے ہیں. ایک بار جب آپ فائلوں پر واقع ہوتے ہیں، تو آپ ایک نقل بناتے ہیں جو کسی دوسرے ڈائریکٹری میں ہوتا ہے. بعد میں، ونڈوز اور آؤٹ لک کو دوبارہ انسٹال کرنے کے بعد، آؤٹ لک اور اسے فائل مینو میں چھوڑنے کے بعد، آپ کسی دوسرے پروگرام سے درآمد کا انتخاب کریں گے، پھر ذاتی فولڈر فائل (پی ایس ایس) آپ درآمد کرنے کے لئے فائل کا انتخاب کریں گے اور اس کے بعد آپ جس ڈیٹا میں درآمد کرنا چاہتے ہیں اس کی نشاندہی کریں گے. ذاتی فائلیں.


انٹرنیٹ کے پسندیدہ کے لئے، آپ انٹرنیٹ ایکسپلورر میں داخل ہوجائیں گے، پھر فائل اور درآمد / برآمد پر کلک کریں. یہاں سے، آپ پسندیدہ کی ایک نقل برآمد کر سکتے ہیں جو بعد میں بحالی کے لئے مددگار ثابت ہو گی. آپ موزیلا فائر فاکس یا دوسرے براؤزر میں بھی وہی کام کر سکتے ہیں. فائر فاکس کے لئے، سب سے آسان طریقہ بک مارک مینو میں جانا ہے، پھر بک مارکس کو منظم کرنے اور درآمد اور بیک اپ کا انتخاب کرنا ہے.

فانٹ کے لئے، آپ USB ڈرائیو یا بیرونی ہارڈ ڈرائیو پر ایک خصوصی فانٹ ڈائرکٹری تشکیل دیتے ہیں، پھر ونڈوز کے فانٹ ذیلی ڈائرکٹری میں موجود تمام فونٹ فائلوں کو منتقل کریں. اس کے بعد میں تمام فانٹ دوبارہ حاصل کریں گے جو پہلے سے ہی دستاویزات میں استعمال کیے جاتے ہیں اور جس سے سر درد سے بچنے کے لۓ.

ونڈوز 7 ملٹی زبانی انسٹال کرنا.

جب آپ تنصیب شروع کرتے ہیں تو، ونڈوز 7 بہزبانی آپ سے زبان اور کی بورڈ کو منتخب کرنے سے کہیں گے. کی بورڈ کے لئے زبان انگریزی یا فرانسیسی ہے جبکہ، کی بورڈ انگلش (امریکہ) اور انگریزی بہزبانی معیار کے درمیان ایک انتخاب ہے. کی بورڈ انگلش (USA) یہ ہے جو سب سے زیادہ پی سی کمپیوٹرز پر ڈیفالٹ (اور اب بھی ہے) سے انسٹال کیا گیا تھا اور جو ایک عام طور پر فراہم کردہ کی بورڈ پر خصوصی کلیدوں سے متعلق ہے. ہر کوئی اس کی بورڈ کو منتخب کرسکتا ہے جسے وہ پسند کرتا ہے یا جو عادی ہے. جب ہم سیکشن علاقائی اور زبان کنٹرول پینل میں ہیں، تو آپ کو یہ اختیارات دیئے گئے ہیں کہ آپ کونسی شکل میں پیش آئیں گے جو آپ کو تاریخ اور وقت کی پیشکش کرتے ہیں.

کی بورڈ کی زبان کو ترتیب دیں.

انسٹالر بھی کمپیوٹر اور ایک پاسورڈ کے لئے ایک نام منتخب کرنے سے بھی پوچھتا ہے، لیکن عام طور پر یہ ضروری نہیں ہے کہ اس کا نام یا پاس ورڈ بہت طویل ہے. صرف حروف اور نمبر کے چند سیٹ جو صارف کو معنی رکھتے ہیں اور جو بھی یاد رکھنا آسان ہے اور لکھنے کے لئے بہت لمبا نہیں ہوگا. ایک مشین کی طرح، یہ سب سے بہتر ہے کہ اسے ایک نام نہ دیں. ایک بار جب آپ ونڈوز 7 کے ڈیسک ٹاپ تک پہنچ جاتے ہیں، تو آپ دائیں بٹن پر کلک کر سکتے ہیں اور گرافکس ڈرائیور کو اپ ڈیٹ کر کے خصوصیات کو چیک کرسکتے ہیں. آپ واقعی، چاہے کمپیوٹر کو حالیہ مہینوں میں تیار کیا گیا ہے اور اس دوران نئے ڈرائیورز جاری کیے جائیں گے. شارٹ کٹ مینو اسکرین پر مرضی کے مطابق کلک کرنے سے ہم وال پیپر کو اپنی مرضی کے مطابق کرنے کا موقع لے سکتے ہیں.

اس کے بعد، اگر آپ کے پاس مقامی نیٹ ورک ہے، تو آپ نیٹ ورک اور انٹرنیٹ پر جا کر نیٹ ورک پر دوسرے آلہ پر ترتیب کو دوبارہ بحال کرسکتے ہیں. وائرلیس نیٹ ورکز کا انتظام کریں، پھر اس نیٹ ورک پر دائیں بٹن پر کلک کریں جسے آپ فہرست میں دلچسپی رکھتے ہیں. پراپرٹیز میں، آپ یہ اختیار دیکھ سکتے ہیں کہ یہ نیٹ ورک پروفائل USB فلیش ڈرائیو پر کاپی کریں. اس اختیار پر کلک کرنے اور معلومات کو فوری طور پر چھڑی یا USB فلیش ڈرائیو پر نقل کیا جاتا ہے. صرف اختیارات کی فہرست میں پیش کردہ کلید میں نیا آلہ اور پلگ ان پر جائیں، اس آلہ پر نیٹ ورک کو ترتیب دیں. اتفاق کرنے کے لئے اور یہ ہوتا ہے. یہ دستی طور پر نیٹ ورک کو ترتیب دینے سے کہیں زیادہ آسان ہے. محتاط رہیں، مقامی نیٹ ورک کا استعمال کرتے وقت، اسی نیٹ ورک کے نام کو دوسرے آلات کے طور پر کم کراس اور بڑے پیمانے پر کے مطابق استعمال کریں.

جیسا کہ آپ کو مختلف خود کار طریقے سے اپ ڈیٹس کے لئے انٹرنیٹ سے منسلک کرنے کی ضرورت ہے، اگلے مرحلے کو مکمل ورژن میں اینٹیوائرس سافٹ ویئر انسٹال کرنا ممکن ہے تو ممکن ہو کہ امن پر آپ مکمل طور پر محفوظ ہو. بہتر آن لائن تحفظ کے لئے، یہ صرف ایک آسان اینٹی وائرس کے بجائے ایک آن لائن انسٹی وائرس سوٹ پر جانا بہتر ہے

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *