کمپیوٹر دھوکہ دہی کے خلاف تحفظ کے لئے بہترین طریقے



کمپیوٹر کی دھوکہ دہی اور آن لائن شناخت چوری آج کی سائبر دنیا میں ایک پریشان کن مسئلہ ہے. یہ معمولی واقعات یا چھوٹے واقعات نہیں ہیں جہاں اکاؤنٹس کو ای میل کرنے کے لئے سادہ آن لائن پاسورڈز انکشاف یا چوری ہو رہے ہیں. آن لائن صارفین آج کل سامنا کرتے ہیں، جب یہ شناختی سیکورٹی کے لئے بہت زیادہ ہیں. سچ یہ ہے کہ زیادہ تر لوگوں کو ان خطرات سے آگاہی نہیں ہے جو کاروبار کرتے ہیں اور آن لائن منزل پر مناسب تحفظ کے بغیر ہوتے ہیں.

کمپیوٹر سسٹم کے ساتھ شروع کرنا وہ انٹرنیٹ تک رسائی حاصل کرنے کے لئے استعمال کرتے ہیں، کیا وہ حقیقی طور پر محفوظ ہیں اور بدسلوکی ٹریفک کو سنبھالنے میں کامیاب ہیں جو ہر ایک انٹرنیٹ سے منسلک ہونے کا سبب بنتا ہے؟ زیادہ تر مقدمات میں جواب نہیں ہے. زیادہ تر معاملات میں انٹرنیٹ کے صارفین صرف اس بات کو جاننے کے قابل نہیں ہیں کہ ان کے نظام کو خطرناک ہے. کیا آپ جانتے تھے کہ آپ کے کمپیوٹر سسٹم کو تازہ ترین سیکورٹی پیچ دستیاب ہونے کے لئے مسلسل اپ ڈیٹ کیا جانا چاہئے؟ زیادہ تر لوگوں کو یہ معلوم ہے لیکن واقعی یہ یقینی بنانا ہے کہ یہ یقینی بنانا نہیں ہے. یہ ہے کہ جب واپس دروازے کھلے رہیں گے اور شناخت کی دھوکہ دہی ہوتی ہے.

کمپیوٹر کی شناخت کی چوری ہوتی ہے جب آپ کی اپنی ذاتی معلومات کو تلاش کرنے اور چوری کرنے کے ارادے کے ساتھ آن لائن شناخت چور خود کو آپ کے کمپیوٹر سسٹم میں دیتا ہے. یہ اکثر ممکن ہے جب سپائیویئر سافٹ ویئر کو خود بخود آپ کے کمپیوٹر میں مدعو کیا جاتا ہے اور بدعنوانی یا اپنی معلومات کی سالمیت کو سمجھا جاتا ہے. یہ قسم کے کمپیوٹر جرم اصل میں وائرس اور سپائیویئر کے ذریعے نہ صرف کئی طریقے سے ہوتی ہے. علمی ہیکر مخصوص کمپیوٹر کے نظام کو نشان

Image result for best new computer systems

ہ بنا سکتے ہیں اور یہ ضروری نہیں کہ آپ خود ہی رہیں. اکثر ایسی جگہیں جو آپ اپنے کاروبار کے ساتھ کاروبار کرتے ہیں اور اپنی معلومات کو ذخیرہ کرتے ہیں منحنی اور بدسلوکی کرسکتے ہیں.

سیکورٹی کی خلاف ورزییں ایسے واقعات ہیں جن میں کمپیوٹر اور نیٹ ورک کے کبھی کبھی طبی اداروں کو ہیکرز کی طرف سے سمجھا جاتا ہے، خاص طور پر جب یہ نیٹ ورک مناسب طریقے سے محفوظ نہیں ہوتے ہیں. دیگر واقعات جن میں حفاظتی خلاف ورزییں پیدا ہوتی ہیں وہ ان تنظیموں کے ملازمین خود کو معلومات حاصل کرتے ہیں، یا جب لیپ ٹاپ اور قلم ڈرائیوز جیسے سامان یا میڈیا کو منتقل ہوجائے جاتے ہیں اور ٹرانزٹ یا چوری میں کھو جاتے ہیں.

یہ سلامتی کے خلاف ورزی ہر سال کئی بار ہوتی ہے اور لاکھوں معصوم صارفین اور اراکین کی معلومات کو بے نقاب کرتے ہیں اور شناخت کے دھوکہ دہی کے امکانات میں اضافہ کرتے ہیں. یہ کمپیوٹر کی شناخت کی چوری سے مختلف ہے، اس میں آپ کو کسی اور کے کمپیوٹر نیٹ ورک پر ذخیرہ کیا جاتا ہے جب اس کے ساتھ آپ کی معلومات کے بارے میں کوئی کنٹرول نہیں ہے، یا اس کے پاس اس تک رسائی ہے، لیکن یہ سب سے زیادہ یقینی طور پر ایک تشویش ہے.

کمپیوٹر دھوکہ دہی کے خلاف تحفظ کے لئے بہترین طریقوں

ان سادہ مراحل پر عمل کریں اور آن لائن شناخت کی چوری اور دوسرے کمپیوٹر کے جرائم کے لئے نظر آتے ہیں. یہاں تک کہ اگر آپ اپنے کمپیوٹر کے نظام پر قیمتی ذخیرہ نہیں کرتے ہیں، تو آپ ہمیشہ اس کی حفاظت نہیں کرسکتے ہیں اور اگر کوئی ہمیشہ آپ کو کیا کر رہا ہے تو دیکھتا ہے. جب غیر متوقع کمپیوٹر کے نظام میں آتا ہے تو اس کے علاوہ دیگر خطرات ہوتے ہیں جو مرکزی موضوع کے دائرہ کار سے تھوڑا سا باہر جاتے ہیں، لہذا ہم آپ کی شناخت کے اقدامات پر رکھے جائیں گے جن سے آپ کو شناخت کے دھوکہ دہی سے بچنے کے لۓ ہونا چاہئے.

مناسب کمپیوٹر کی حفاظت – بنیادی طور پر شروع کریں، زیادہ تر کمپیوٹر سسٹم جب خریدے جائیں، 3 مہینے، 6 ماہ اور کبھی کبھی 1 سال کی رکنیت وائرس کے تحفظ کے ساتھ آتے ہیں. یہ اصل میں نایاب ہے کہ نئے کمپیوٹر کے نظام کو سپائیویئر سافٹ ویئر اور فائر فال کے تحفظ کے ساتھ ساتھ پہلے ہی نصب کیا جائے گا. مقدمے کی سماعت کا دورہ آپ کے لئے وائرس کی حفاظت کیسے کرتا ہے اور اس کے بعد مکمل رکنیت کی سبسکرائب کرتا ہے، اس کے بعد ایک یا زیادہ تجدید ہوجاتا ہے یا کسی اور اینٹی ویوس سافٹ ویئر کو فوری طور پر دیکھتا ہے.

یہ انتہائی سفارش کی جاتی ہے کہ انٹرنیٹ کے صارفین کو آن لائن شناختی چوری کی حفاظتی ٹولز جیسے سپائیویئر اور فائر فال سافٹ ویئر کا بھی استعمال ہوتا ہے. اینٹی ویوس سوفٹ ویئر کے ساتھ ساتھ ان دو قسم کے سافٹ ویئر آپ کو کمپیوٹر کے دھوکہ دہی اور آن لائن شناخت چوری کے خلاف تحفظ کی ایک بہترین پرت دے گی. سپائیویئر اسی وائرس کے طور پر کام نہیں کرتا ہے. کہاں وائرس خود پر مشتمل ہوسکتے ہیں اور بہت سے معاملات میں خود کو نقل کرنے کے قابل ہیں، سپائیویئر عام طور پر ویب سرورز کی میزبانی کرتے ہیں اور مفت پروگراموں کے ذریعہ جنہیں صارف ڈاؤن لوڈ کیا جاتا ہے کی طرف سے پیدا ہوتا ہے.

آن لائن شناخت کی چوری کے حفاظتی مرحلے – جب بھی آپ انٹرنیٹ تک رسائی حاصل کرتے ہیں تو آپ کو یہ جاننا ہوگا کہ آپ کے کمپیوٹر سسٹم کو کئی جگہوں سے نشریاتی نشریاتی نشریات اور نشریات حاصل کرنا بھی ہے. آپ کے سسٹم سے باہر اور کئی درخواستیں آتی ہیں اور اگرچہ آپ بھیجنے والے بہت سے جائزے جائز ہیں، بہت سے دوسرے نہیں ہیں. یہ ہے کہ سپائیویئر اور فائر فال کی حفاظت آپ کے کمپیوٹر کی سیکورٹی میں اہم کردار ادا کرے گی. سپائیویئر سافٹ ویئر اس دستخط کی فہرست کے مطابق کسی بھی سپائیویئر کو بلاک کرے گا، جو خود کو خود کو تازہ کاری کرے گا. فائر فال سافٹ ویئر آپ کو پوشیدہ بنانے میں مدد ملتی ہے، یہ نظام سے باہر اور باہر جانے والے درخواستوں کا پتہ لگائے گا اور ان کی درخواستوں کو آپ کی وضاحت کرنے کے عمل تک رسائی کی فہرست کے مطابق حاصل کرنے کی اجازت دے گی.

انٹرنیٹ کے دیگر خطرات میں رکنیت کے سائٹس اور سوشل میڈیا نیٹ ورک شامل ہیں جہاں لوگ دوستوں کے ساتھ رابطے میں رہیں گے

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *